با فرا رسیدن فصل بهار موقعیت مناسبی در اختیار دارید تا به تغییراتی در دکوراسیون خود بپردازید. می توانید با استفاده از ایده های جالب و خلاقانه در کوراسیون منزل حس خوبی را به فضا تزریق کنید. در ادامه قصد داریم تا دکوراسیون بهاری منزل را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی با بهترین ایده‌ها و ساده‌ ترین اجرا با ما همراه باشید.

میز ناهارخوری

 

ایجاد دکوراسیون بهاری منزل

همانطور که قبلا اشاره کردیم با انجام تغییرات کوچکی می توانید فضای خانه ی خود را کاملا بهاری کنید. در ادامه برخی از این ایده ها را معرفی خواهیم کرد.

§         از کوسن ها استفاده کنید

اولین و ساده ترین ایده ای که می توانید برای دکوراسیون بهاری منزل خود داشته باشید، از کوسن ها استفاده کنید. انتخاب رنگ های شاد و بهاری و شاد طراوت و تازگی را به فضای خانه ی شما می دهد.

§         استفاده از کاغذ دیواری های گلدار

اگر می خواهید یک تغییر اساسی ایجاد کنید می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح گل استفاده کنید. امروزه برچسب هایی برای دیوار وجود دارند که می توانید پس از مدتی آن ها را از دیوار جدا کنید. استفاده از کاغذ دیواری چسب دار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی آن را حذف کنید.

§         پرده ها را عوض کنید

برای ایجاد یک دکوراسیون بهاری منزل از پرده ها کمک بگیرید. همانطور که می دانید پرده ها نقش مهمی در دکوراسیون منازل دارند. می توانید از پرده های لطیف و بهاری مانند نمونه های طنابی ریسه ای، پرده های تور با رنگ روشن استفاده کنید. از پرده هایی کمک بگیرید که بتوانند نور را به داخل خانه انتقال دهند. وجود نور باعث می شود که فضای خانه ی شما از حالت زمستانی بیرون بیاید و حال و هوایی بهاری پیدا کند.

§         استفاده از گلدان ها

یکی دیگر از ساده ترین ایده هایی که برای ایجاد دکوراسیون بهاری منزل پیشنهاد می شود، استفاده از گلدان های آپارتمانی می باشد. گل های زیادی وجود دارند که در فضل بهار شروع به گل دهی می کنند. می توانید چند گلدان در دکوراسیون خود قرار دهید به این ترتیب حال و هوای بهتری به فضا بدهید. علاوه از گلهای آپلرتمانی می توانید از گل های طبیعی شاخه بریده در گلدان های زیبا استفاده کنید. می توانید با استفاده از گلدان های فانتزی فضای فوق العاده ای را ایجاد کنید. اگر منزل شما دارای دکوراسیون کلاسیک است از گلدان های مسی و چینی کمک بگیرید.

 

 

پیشنهاد های ارزان برای دکوراسیون بهاری

نیازی نیست برای ایجاد دکوراسیون بهاری منزل مقدار زیادی هزینه صرف کنید با استفاده از آیکون های ارزان قیمت هم می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه به برخی از این پیشنهادها اشاره خواهیم کرد.

§         می توانید درب ها و کمدهای قدیمی را که در دکوراسیون شما وجود دارند را مجددا با رنگ داخواهتان رنگ آمیزی کنید.

§         از تابلوهای رنگی زیبا متناسب با دکوراسیون منزل تان برای دیوارهای نشیمن و پذیرایی استفاده کنید.

§         می توانید چند آباژور رنگی و فانتزی خریداری کنید با نورپردازی زیبا فضای دلنشینی در خانه ایجاد کنید.

§         دسته های کابینت ها را تعویض کرده و دسته های جدید جایگزین آن ها کنید.

§         با استفاده از پارتیشن و لوازم پیش ساخته فضای جداگانه برای خودتان ایجاد کنید. این پارتیشن ها می توانند دارای طرح های زیبا و رنگ های سرزنده باشند.

§         می توانید کفپوش های قدیمی و فرسوده را با مدل های زیبا و باکیفیت تعویض کنید.

سخن پایانی

گالری سیلا در این مطلب با استفاده از توصیه های بسیار ساده قصد دارد به شما در ایجاد دکوراسیون بهاری منزل کمک کند. می توانید با انجام کارهای ساده حال و هوای منزل خود را تغییر دهید.